26. novembril on võimalik kas üksi või oma tiimiga võtta osa Vead on Head teeninduskoolitusest, mida juhendab Studio Lingua keelearhitekt Laura Remmel.

Võimatu on ette planeerida kõiki teenindaja töös ettetulevaid situatsioone ja probleeme ning sellepärast on teenindajatel vajalik improviseerimisoskus. Kui teenindaja oskab improviseerida, siis suudab ta leida lahendusi, mis on edasiviivad ning positiivsed.

Koolitusel ”Improviseerimine Teenindusolukordades“ anname teenindajale tööriistad & vahendid, et saada hakkama ootamatutes, positiivsetes ja negatiivsetes suhtlusolukordades.

 

Koolitus annab võimaluse praktiseerida improviseerimist järgnevates teenindusolukordades:

 

  • pead kliendile tutvustama uut toodet/teenust, mida sa ise ka veel ei tunne ja abimaterjalid on kadunud
  • klient soovib erikohtlemist ja Sul pole otsustusõigust ning otsustaja ei vasta telefonile
  • püsiklient on tootes või teenuses põhjendamatult pettunud ja Sina pead ebamugava olukorra lahendama
  • su ülemus jääb kohtumisele hiljaks ning sinu ülesandeks on hoida klient mitte lahkumast
  • kliendid on rahuolematud pika järjekorra või ooteaja pärast ning sina pead samal ajal rasket klienti teenindama
  • kliendi kommentaarid ja soovid ei ole tööalased
  • vihane ja konfliktne klient siseneb ootamatult teeninduskohta ja sina pead ta maha rahustama
  • vihane ja konfliktne klient helistab ja sina pead ta maha rahustama

Loe lähemalt HeaTeenindus lehelt ning registreeri kursusele juba täna!

Laura Remmel koolitaja

Laura Remmel

Lisa kommentaar


Emaili ei avalikustata. Kohustuslikud väljad on märgiga *

Blogi